C++ qagame_mp_x86 LUA fail

Discussions about ET modding (sdk code, player/weapon modeling)

Moderators: Forum moderators, developers

Post Reply
Micha!
Posts: 17
Joined: Thu Oct 23, 2008 8:01 am

C++ qagame_mp_x86 LUA fail

Post by Micha! »

Hello
I tried to add LUA to a mod and errors come up after debugging:

Code: Select all

1>------ Erstellen gestartet: Projekt: game, Konfiguration: Debug Win32 ------
1>Kompilieren...
1>g_main.c
1>g_lua.c
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(882) : warning C4013: 'G_EntitiesFree' undefiniert; Annahme: extern mit Rückgabetyp int
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(893) : warning C4013: 'GetFieldIndex' undefiniert; Annahme: extern mit Rückgabetyp int
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(894) : warning C4013: 'GetFieldType' undefiniert; Annahme: extern mit Rückgabetyp int
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1308) : error C2065: 'lua_modules': nichtdeklarierter Bezeichner
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1308) : error C2224: Der linke Teil von '.string' muss eine Struktur/Union sein
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1311) : error C2065: 'lua_modules': nichtdeklarierter Bezeichner
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1311) : error C2224: Der linke Teil von '.string' muss eine Struktur/Union sein
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1311) : warning C4047: 'Funktion': Anzahl der Dereferenzierungen bei 'const char *' und 'unsigned int' unterschiedlich
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1311) : warning C4024: 'Q_strncpyz': Unterschiedliche Typen für formalen und übergebenen Parameter 2
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1311) : error C2198: "Q_strncpyz": Nicht genügend Argumente für Aufruf.
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1338) : error C2065: 'lua_allowedModules': nichtdeklarierter Bezeichner
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1338) : error C2224: Der linke Teil von '.string' muss eine Struktur/Union sein
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1338) : error C2198: "Q_stricmp": Nicht genügend Argumente für Aufruf.
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1339) : error C2065: 'lua_allowedModules': nichtdeklarierter Bezeichner
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1339) : error C2224: Der linke Teil von '.string' muss eine Struktur/Union sein
1>c:\users\michael\desktop\apfrag\src\game\g_lua.c(1339) : error C2198: "strstr": Nicht genügend Argumente für Aufruf.
1>Code wird generiert...
1>Browseinformationsdatei wird erstellt...
1>Microsoft Browse Information Maintenance-Programm Version 9.00.30729
1>Copyright (C) Microsoft Corporation. All rights reserved.
1>BSCMAKE: error BK1506 : Datei ".\Debug\BotLoadLibrary.sbr" kann nicht geöffnet werden: No such file or directory
1>Das Buildprotokoll wurde unter "file://c:\Users\Michael\Desktop\apfrag\src\game\Debug\BuildLog.htm" gespeichert.
1>game - 12 Fehler, 5 Warnung(en)
========== Erstellen: 0 erfolgreich, Fehler bei 1, 0 aktuell, 0 übersprungen ==========
How can I fix this?
Post Reply